O termínu obsahový marketing jste již zaručeně slyšeli. Jedná se o dlouhodobý, efektivní a finančně dostupný způsob, jak přilákat nové uživatele, zaujmout je a už nepustit. Právě to je také jeho cílem. Stálá přízeň je ideál, o který usiluje každý podnikatel. Existuje mnoho způsobů, jak toho dosáhnout. Pokud si nejste naprosto jisti nemáte velké množství času, které tomu můžete věnovat, doporučujeme kontaktovat odbornou agenturu, která se vším pomůže.
Obsah přizpůsobený moderních technologiím
Není žádným překvapením, že lidé čím dál více vyhledávání informace, produkty a služby na mobilu. Měli byste s tím proto počítat s uzpůsobit tomu nejen web, blog nebo e-shop jako takový, ale také obsah. Články a sdělení by neměly být tak dlouhé, stejně jako jednotlivé odstavce atd. Responzivní web je základem, na který už v dnešní době nesmí zapomenout žádný majitel stránek.
Spolupráce na sociálních sítích se cení
Pohrdáte influencery? Myslíte si, že je to zbytečné? Ani náhodou. Lidé to milují. Spolupráce se již dávno netýká velkých značek. Naopak. Influenceři se raději spolehnou na menší, českou značku s kvalitními produkty, které mohou propagovat. Najděte lidi, kteří se budou hodit k vaší značce a produktu. Lidé budou nadšení a dozví se o vás mnohem více uživatelů. Myslet ale na následující:
-
nejdůležitější je důvěryhodnost,
-
nespoléhejte jen na velká jména s miliony followerů a spojte se i s menšími jmény,
-
propagace by měla být upřímná a náklonnost influencera skutečná.
Vizuální zpracování je extrémně důležité
Vizuální stránka je dnes důležitější než kdy dřív. Ať už jde o obrázky, ilustrace, grafy nebo vlastní fotografie, vždy byste se měli soustředit na kvalitní zpracování, ale zároveň si pohlídat jejich velikost. Velikost by měla být přiměřená, aby to neovlivnilo rychlost načítání stránek. Vše by se mělo načíst do 3 vteřin. Zhruba 40 procent uživatelů web opustí, pokud načítání trvá déle. A to je téměř polovina z nich!